BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 3, 2010

oops

TERapdet belog pulak :D
sorrylah haritu bulan mengambang.
hormon lonjak sana lonjak sini tu kepala tak betul sket.
dah delete pon posts yang merabanraban haritu pis.

so, sekarangg i sudah berada di malaysiaaa wee!
semalam pergi bazaar romadhon rambang mata nak beli apa.
mata sebelah pandang nasi lomak, sebelah pandang nasi beriyani.
hebat tak hebat.
kuih gelang hantam sampai 4hengget.makcik tu siap tanya,
"ramai ke balik rumah?"
tu belum masuk share si raja lagi.
kalau dia balik, ada cecah 6 7 hengget sekali beli.

semalam buat photoshoot jugak.
macam biasa dengan budak gila bergambar sebelah rumah ni.
aku try gak snap selai dua.tak menjadi.
lastlast aku bagi akak aku je.
dan disebabkan gambar dia lazat semacam, aku pon colek la 3 4 keping buat mainmain edit;


gambar last ni je aku snap :(


aku rasa dia tak edit lagi tapi kalau nak jengukjenguk fotopages akak aku bolehlah klik
SINI :)
oke bye.


9 KOMENTAR:

kiba said...

hudaaaa! kehkeh

huda said...

kibss!jangan tegur!segann.hahah.

kiba said...

hudaaaa hudaaa hudaaaa! hehehe hai

huda said...

yea kibs.hye kibs.sehat tak ni kibs?lain macam je.eksaited nk blk nii.

kiba said...

haha. dah huda cakap jangan tegur. eksaited la tegur dengan teruk nye. haha

Durrah said...

edit some.byk yg tak bekenan.kalo ade manual kemra ko tu kan sdap sket.haha
my flickr da full.kene go pro baru leh tmbah lg.so, leh tgk kat cni:http://durrah03.fotopages.com/?entry=2077634

huda said...

@kibs: cis.dasar 'remaja nakal dari teluk anson, perak'
macam kenal kan ayat.haha

@dya: oke dah tukar link.
banyak gelap kan frust gila.takpe petang ni ada lagi.nak buat experiment siram bunga tuuu!

Muniey said...

mane entry yg baru tu?

huda said...

baru ada.sorysory :D
kesilapan teknikal.