BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 20, 2010

tadi aku buat kuiz

dah berbulan org invite tapi aku malas.
tapi sebab malam ni macam rajin sikit,
aku main la kliklik.


1) mcm mne anda mnta org utk blnje anda? contoh haagen danz.

jawapan pilihan: anda x ksah de org blnje ke tak.
komen aku: haagen dazs la bukan haagen danz pfft.ah selalu orang mintak blanje ni orang yg ade toeng je (-.-)'


2) kalau cikgu suruh buat solution add math kt depan. anda buat ape?

jawapan pilihan: anda tunggu cikgu panggil 2 3 kali bru anda g depan. padahal yakin jawapan betul
komen aku: takdela yakin mane nyahh.odw g depan tu jengukjenguk gak jawapan org.standard ah kann.kang konfiden2 jwpn salah malu pulakk.


3)fud paling sedap kt dining hall?

jawapan pilihan: nsik lemak
komen aku: peh nasi lemak pagi sabtu memang mantoppp.kalau pagi tu riadah, sanggup lari extra miles berasakasak masuk dining hall.tapi kalau senduk nasi tu sampai kat tangan org yg salah, lari hidung kembang kempis tiyak peluhpeluh pon tak guna.mulalah semua nak kata 'aku after dia tadi'.macam tahik tunggu la kau berejam nak dpt senduk tu.


4) subjek paling best

jawapan pilihan: add math
komen aku: ape soalan bosan sangat ni.entah aku pon taktau.yg penting aku tak suka fizik titik


5) tempat paling best anda rse lepak kt sekolah

jawapan pilihan: dorm. xksah dorm sndri atau dorm kwn. yg penting bukan dorm yg muat 3 org 2 je.
komen aku: aku ni jarang nak melepak dorm org snanye.bed sendiri gak yang surga.hmm aku suka lepak court 'feels like home' tgh malam dgn frh n the gang.tgk bintang sambil borak tentang future ceh tu mengada sangat dah tu.


6) bnde yg paling anda suke beli kt koop

jawapan pilihan: nsik lemak @ nsik goreng makcik ngan dadih pelbagai warne
komen aku: dadih tu tak pernah pulak aku try.tapi nasi pataya macik tu mmg osem wehh.time F4 F5 la heaven.rasa nak beli, cabut prep awal.zaman F1-F3, datangdatang mesti dah habis F4 F5 kerjakan.ngamok gak ahh balik dorm.


7) dalam kelas anda duduk kt mne?

jawapan pilihan: duk blakang2 sket sbb anda tinggi
komen aku: ah aku 160 pon tak cecah.dah semua nak dok depan.aku layan je la mne kosong.


rindu pulak nak pakai baju sekolah.
eh kejap nak tag org ahh;
AQEM
IKKEY
WAN
HIHIY
DEDE
KINA
login fb, klik sini
tak buat aku bunoh!
oke bye.


7 KOMENTAR:

kiba said...

nasib aku takde. kalau tak kena bunuh dah dengan huda. kehkeh

huda said...

kau tanak buat la kalau aku tag kau ni?cmni ahh kibs.sobs.

sns said...

jgn bunuh. hahahaha. aku dapat muka stadi room. tipu gila lah kan

Durrah said...

mane ko 'copet' soklan2 ni?mcm dlm mag je.haha (jgn mare)

huda said...

@kina: muka kau kat stdy room?tipu sangat nii.cuba jujur pada diri sendiri kina..hahah.

@dya: hooy dlm kuiz kt fb lah!huh.

Anonymous said...

huish..seb baik ak pasan ko ckp tu.kalo x sia2 kene bunuh.

huda said...

haha.ko dpt muka stdy room kan.2 org dah.plik btol.