BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 1, 2010

jom kawen lari

fuh berjaya gak habiskan kelas harini dengan rajin.
deymm kelas 5gen senin sem ni semakin menakutkan.


pandai tau dia nak main balingbaling roket pulak sekarang.
sape dapat, kena terang kat depan.
lepastu org yg kena tu pulak baling roket tentukan spe nx person.
aku bedebaqdebaq camshit dah tadi.
takot kena attack.
*perasan*


tapi sirius dow, ada skali tu, roket tu memang sipisipi dah nk landing kat aku.
sebek aku tunduk, pergi la roket tu ke belakang.
pegh macho gila kot rasa time tu.
haha mesti menyumpah gilaa mamat tu sorreyyy.


tapi kalau fikirfikir balik,
kelas penuh adventure camnila seronok.
barula aku smgt nak revise sikitsikit before pegi kelas.


daripada kelas 高分子物理;

gelabah gila nak tulis penuhpenuh kat blackboard.
lepas 5minit habis kena padam.

laju nak mampoihh.
benci sebab nanti buku serabut gila,
lepastu tangan penat gila.
kadang nampak urat sampai timbultimbul.
punya macho.
eh tau tak macho tu maksudnye gemuk hitam pendek?

tak suka kelas 移動現象論 jugak.
sebab sensei dia becakap tak berenti.
titik koma sume takde.

aku kalau sampah segumpal camni memang aku malas nak proses.
orang tuatua kata masuk telinga kanan keluar telinga kiri.

tapi aku lukis masuk telinga kiri keluar telinga kanan.
sekali tengok macam beruk pon ada kan.
lantak.


ah kalau ikutkan, semua kelas pun aku tak suka.
sekarang ni malas gila.
fikir nak kawen je.


10 KOMENTAR:

wahana3115803 said...

comel...:)

Hanif said...

ko ni mmg kreatif la フダ..berdiri tegak kejap!haha

... said...

comel jer;)

huda said...

@lia: berukberuk pon comel, thanks liaa

@hanif: eh terimakasih.segan pulak haha.berdiri tegak tu amende?

@green rose: cikgu kulit gelap tu ek?dia kata terimakasih :D

wahana3115803 said...

berdiri tegak tanda hormat heh

Anonymous said...

again..nice post!!!
sassega ya nen~
macho gemuk hitam pendek!!
haha

huda said...

@lia: haha org tgh hanif ni.oo cmtu ke.terharuu T.T

@anon yg x brp nk anon: anon aku tau kau pon macho.kan kan haha

wahana3115803 said...

ahah aku baru pasan mamat korea ni ke yg komen berdiri tegak tu..heh..sebab senpai aku pon slalu guna...geng2 die lah tu..tu yg aku tau

Anonymous said...

huda tu pki tudg telinga di luar ke rmbut telinga capang.haha

huda said...

@lia: owhh.naruhodoss! :D

@supey: tu pakai tudung.lukes telinga saja nak tunjuk laluan informasi tu :D