BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 7, 2010

13

empat nak pukol lima dah.
tahi betul aku memang sukaa lah nak buat kerjakerja lasmenit ni kan.
fun gila.rasa macam nak melethop hati ni
kejap dup sana kejap dap sini.
rileks lah gurrl, kelas pukol 10seteng kot.
banyak jam lagi ni.eheh eheh eheh :">
syaiton sekarang kemain.cakap nak style tracy jordan.


baju nak pakai buat pegi kelas harini takpilih lagi, camane nii!
amboi macam nak keluar deting pulak susahsusah hati fikir baju.
padahal jeans yang sama jugak aku capai nanti.
baju, ape aku pakai slase lepas, ha yang tu lah aku pakai slase ni.
kasut tuuu, aduh nak lunyai dah brape musim tah aku pakai.
tapi takpe, lagi lunyai lagi rock orang kata.
ni dah kenapa pasal tu pon kau nak bagitau orang.
nampak sangat battery dah low ni.
bawak lah bertendaaang!


"さよならはお別れの言葉じゃなくて

また会う約束なんだよ.."
dududu ♪ ♫ ♪ ♫ ★ ♥


fuhfuh jumpa pon yang berkualiti punya.sukaa sukaaaa!
fakyew youtube ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
ngaled, aku pinjam skill kau ni, tengs.
aku tertype fayem tadi, pegh typo macam tak boleh nak setail lagi kan.
sumpah kepala dah weng ni ayoyo.
rasa nak bejoget macam mamat hijau kat bawah tu pon ada ni.


oh ya, sorry jiran sebelah i bisingbising layanperasaan pukol lima ni :D
tertekan kuat sangat belajar nii em em :">
aaah gian pulak berbulan tak karok nii.
sam, aku tak kira minggu ni kau kena bawak aku sekali! >:(


knakmainbejeweledblitzpulak:">bye.


2 KOMENTAR:

Anonymous said...

tuh bkn fak ngaled r....
hahaha!!!

giler r nak karoks tuh....
hahaha......

Saving Huda said...

fak ngaled la tu.aku kopipes sebiji from fb.

asal kau tanak karok ke alaaa!