BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 4, 2010

FEEL FREE TO FLY CONTEST: BARANGAN BODY SHOP UNTUK DIMENANGI

hoi tajuk entri macam takboleh nak bagi panjang lagi kan.
semalam sebelum tidur, macam biasa bersiarsiar kat belog orang amek angin malam.
dropdrop komen sikit.
lepastu lepak belog alifahzaki jugak.nama komersil dia cikpah.
tengoktengok macam eh ada contest lah.hadiah tanak grand pulak kan.
lepastu dengan muka takmalu aku mintak kena tag :D
so hello falihin J, aku joen contest kau ni.
ni banner;

(kelik banner untuk maklumat lanjut)
yang ni gambar taruhan;

up up and away

FLY ME AWAY
dia kata kena letak kepsyen paling kreatif bawah gambar.
tapi kenapa aku rasa tak kreatif lansung ni hmm.
nak terang ke tak nak terang ke tak.
mesej yang aku cuba sampaikan from gambar ni adalah 'bawa aku pergi wahai emcik payung'.
shit sumpah poyo gilak kan.tapi tulah, aku rasa mesej tak tersampai lah sebab gambar tak berapa nak jadi.
payung besaq sangat, model takdapat nak lompat tinggi :((


em em lagi satu, ni bukan gambar aku.
ni senior aku, quyyum namanya.
pelispelispelis jangan rejek penyertaan akuu.
aku takde gambar melompatlompat lah :(
aku ni pensegan sikit :">
gambar ni tangkap sendiri sumpah taktipu.
boleh kelik gambar kalau nak ke flickr aku :D


oh ya kena letak senarai hadiah katanya;
1 x 1st Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM100.00
1 x 2nd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 60.00
1 x 3rd Prize : Barangan THE BODY SHOP bernilai RM 40.00
how coool is thattt?


kena tag tiga orang lain jugak.
selalu aku tagtag ni takde orang nak buat.
ni nak emosyenel ni.
tapi takpe, aku try lagi.
aku nak tag;
zarina tajimah
dora lalalau
k ckyn
amalia alias


banner untuk sidebar dah letak, kejap lagi aku jadi follower kau.
last but not least, untuk membakar semangat para pejuang lain, aku sertakan la gambargambar ni;

terbakar tak?
ape lagi, jomjom! :D


24 KOMENTAR:

mr.F said...

tahniah! entry anda diterime...thanks sebab sudi join contest ni...


gambr cantik + style !!! gud luck ye!

the alifah said...

kau tak abes ayat la huda.
CikPahJelita lah. baru malatop nyah!
haha. mengada ja aku nih.
gudluck weh ! gamba power nih.

rekbing said...

oh. ni ke contest ko. sori baru bace..sempat lg x isi borang skrg?

huda said...

@mr. F: no hal bro.thank YOU sbb buat contest cmni :D

@cikpahjelita: gilak ahh.allunanina kot.berbelit lidah aku.haha gdlck gk weh!

@redbean: ha a.mr F ni buat.sempatsempat.aku tag kau eh? :)

rekbing said...

kalo tag, wajib join ke? aku mne ade di.es.el.ar..camera digital buruk ade la..aku rase ngn gambar kualiti kotak2 confem xmng nye kan..?

huda said...

bnyk songeh ni redobean ni.alaa jom la weyy.omputeh kata the more the merrier.edit bagi hilang kotakotak tu.boleh nii :D

Asmi Asmidar said...

cantek laa. . .gud luck yaa.sudah follow awak.jgn segan follow saya.:))

Muniey said...

cantekla huda gmba tu. huhu. kite kne join jugak eh? emm ala tp xde gmbar2 yg mnarek la. hee

huda said...

@m!da: wargh thanks!eh joen gak kn.gdluck 2 u 2! :D

@muniey: heyy mung bukan banyak gmba melompat ke.kalau taksilap laa.kn kn.jomlaa

Anonymous said...

perghhh,model en Quyyum ker??
hahaha....mantop r ratu zaika

huda said...

si gojes la.aku takde gmba melompat :((
okay bila kau ckp cmtu ni mst ngaled atau sam atau jiku.hmm

wahana3115803 said...

org tag kne buat pe?

Muniey said...

haha ade je tp gmba sume tak cantek segan la nak masuk hee takpe2 nnt try cri kot2 la ade skeping yg leh bawak btanding kn? hee kalau xde, em veri sori la ye :)

huda said...

@lia: kne joenn :D :D

@muniey: lohh.ape segannyee.wey hadiah menarik kot.ha okay.semoga jmp skeping lah cmtu.aminn

wahana3115803 said...

kena htr gbr lompat gak?mcm tade yg mnrik je heh

huda said...

aloh yeke.em em.takpelah kalau camtu :)

z@!m said...

haha... ex-rummate aku.. duh..

huda said...

eh quyyum ni ex-room8 kau ke bilemase?

z@!m said...

bkn quyyum r.. falihin tuu

huda said...

owhhh.weh aku tag kau satu contest ni.

Faaein Himura said...

good luck.. =]

dpt hadiah share2 lah.. hahaha..

huda said...

@mr.F: okay thanks boss.happy new year to you too :)

@Faaein Himura: thanks babe.haha hadiah ek.ramai lagi lawa la tak konfiden pon ni :(

+whuttadilly? said...

semat!
gud luck!!

huda said...

tengs babe :D