BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 24, 2010

sepuluh minit pon boleh

lepas seminggu berpeleseran kat rumah...

huda remli kembali ke sekolah wee!
macho kan entrance aku.
hitam hitam kat muka tu parut.
samseng kan?


kelas pukul satu start.
aku duduk tempat ketiga dari depan.
cemerlang kan.
sejam pertama aku mampu concentrate lagi.

mula pukul dua, mata aku dah melilaulilau.

aku usha baju budak depan.

lepastu aku usha luar tingkap.

lepastu aku usha budak tepi tingkap.

lepastu aku tengok jam balik.
shit masih pukul dua.
ni nak rasa macam britney ni;


bosanbosan aku pon bercadang untuk berangan kejap.
sebab orang kata bila berangan masa jalan cepat.

tapi benda lain pulak datang.

tibatiba teringat benda aku buat masa mandi zaman kecikecik dulu.
main timbulkan gayung guna konsep pascal..
buat air sabun..
tiuptiup buih...


tibatiba cam

demyuh sensei, sebek i takde sakit jantung.
okay sensei dah start amek kedatangan.
bagus.
sebab maksudnya kelas dah nak habis.


aku pon jawap comelcomel;

bukan apa, harini ada mamat kachak duduk belakang aku,

perangai kenala comelcomel kan :">


tibatiba ipod pon nak main lagu tangkap leleh, maaacamfak


aku tengok jam,
"oh, dah 2:20"

aku tekan pause;


"kelas tinggal sepuluh minit.
kena concentrate ni"


9 KOMENTAR:

Anonymous said...

hahaha~
xde ape nk ckp..
sbb tgh menahan kench huhuk

rekbing said...

gile rock smpai sensei pn pggl ko "kun"

Anonymous said...

gilak r ratu!!
hebat bah kamu....

Anonymous said...

huda. gune software ape utk lukis ala ala paint ni?
_silent reader :)_

huda said...

@anon1: hoi tahan kench pon nak bagitau ke!

@redbean: sensei tu rabun jantina kot

@anon2: hoi kau bukan ada account ke.nak jugak jadi aninimus ni

@anon3: guna paint lah sygg.ketaqketaq tangan aku lukeslukes

Anonymous said...

paint? version ? nice la huda lukes.
kreatif :)

_silent reader :)_

huda said...

paint yg dh ada kt pc ni ha.oh paint ada version2 ke.taktaula pulak.kalau pujian tu ikhlas, makasey aninimus :">

FITTED said...

sungguh cool ini entry.banyaak sukaaa :-)

huda said...

wuah.terimakasihh.banyaak segan la macamni :"> kiki