BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 20, 2010

entri merungut

aku kalau ushausha gambar member, suka nak baca komen sekali.
saja.aku kan banyak masa.
kalau member yg cantik/kacak tu,
tak sah kalau takde komen camni seketul dua;


"ayu lah...
makcik kat belakang tu.KAHKAH"

takpon;

"comel lah...
orang yang amek gambar ni la.HEHE"

takponn;

"hensem lah...
scooter kat tepi tu.HIHI"


apa
motif
anda?



kadang bila baca banyakbanyak kali, sampai gelak dia pon aku nak tafsir;

KAHKAH -> aku terasa kacak sekarang.mesti perempuan ni sedang terpikat kan?
HEHE -> ahaha ahaha kelakar gak kan komen aku ni.ahaha
HIHI -> comelnye aku.harapharap dia faham yang aku nak puji dia snanye :">


aku memang saiko titik


balik kepada main topic.
makcik ayu?
scooter hensem?
kemonla.
nak pancing rilekrilek la bro.
berlambak kot ayat cool boleh pakai.
tanya je dokter cinta ni
hebat kot dia cucuk
kehkeh


yang dok kata 'comel lah tukang amek gmbar'
atau dalam kata lain ingin memuji diri sendiri tu,
ha yang tu sumpah aku takfaham motif dia.
hoi kau takde dalam gambar, yg sebok nak cakap pasal kau tu apehal pulak.
hahah ekstrim pulak kebencian aku ni.
rilek huda rilekk.
ala gambar member2, biase la drop komen bagi meriah kan.
dia taktau nak tulis ape, dia puji la diri sendiri.
think positif huda, think positif.


tadi aku fikirfikir balik tau,
ada gak bagusnya pujipuji terbabas camtu.
cuba orang puji kau direct,
"comel tau huda ni"
tak ke gelabah nak reply ape.


kalau kau reply;
"eh takdela..biasebiase je :">"
nanti orang tu kata "ekleh buat rendahdiri pulak, kita mainmain je"

kalau kau reply;
"comel kan.kau orang ke seratus kot cakap camtu"
konon nak bergurau.
nanti orang tu kata "ekleh loyar burok pulak"

kalau kau reply
"eh mane ade..kau lagi comel la"
nanti orang tu reply balik "eh takla, kau lagi comel"
"tak..kau lagi comel"
"tak..kau.."
ulang la sampai sejuta kali.
dari muka kau camni;
:"> malu sebab kena puji
sampai muka kau jadi camni;
:| okay malas nak reply, memang aku lagi comel titik


okay berbalik kepada topik utama,
kawankawan yang disayangi, lepasni puhlisssla cari lawak lebih berkualiti.
kalau niat tu sebenarnye nak puji direct, puji je la.
benda nak cakap pon sampai, orang dipuji pon gumbira kan?
ok dah merepek.
klatujebyenaktdo


11 KOMENTAR:

ckynwan said...

haha bukak kali kedua br kua budak tu

eh huda comel! srius ni

btw, cmne kesihatan anda?

huda said...

ha a tadi punya masalah nk resize bndealah tu.

nak mnguji ni.ok nak reply cmni la
'. . .'
macho kan.haha

badan dah takpanas.blisters pon x tmbuh dah.skrg dalam proses jadi scars tu.

.Si kEmunCuP. said...

haha.
kne cr lwk kualiti ler gni.

Anonymous said...

eh comelnye blogger yg sarung spender kat kepale ni~~~~

huda said...

@wawa cang: marilah kita puji memuji sesama kita.haha

@anon: dengan anon aku tau aku boleh bergurau senda.COMEL KAN AKU PAKAI SPENDE KT KPLA.KAU ORG KE SERATUS ANON CAKAP CMTU.lalala~

Anonymous said...

ahhh kau mmg!!
cukup2la~
renraku shite kure yo~~
dh sembuh blum?
perghh bleh lah chetting cni haha

huda said...

haha.yelahyelah sirius je lepasni huh.

panasnya udah ilang sih.tinggal bintik2 hitam je.blisters rtu dah kering nak jadi scars T.T
caring gila anon ada akaun ni.

Unknown said...

Assalamualaikum huda

haha.. sesuai dgn tajuk entri.. terhibur sebentar..

:p

shiken ganbatte!
skrg da mkn sjk, karada ki wo tsukete!!

take care~

Unknown said...

hahah. ak pun sme mcm ko. bosan2 stalk pic org pastu bace komen skali. pastu bile bce komen2 yg kurang berkualiti mula nk emo sorang2.

Anonymous said...

anda di tag ! http://sweetlikekisses.blogspot.com

http://sweetlikekisses.blogspot.com/2010/11/contest-gambar-paling.html

huda said...

@atie: haha.gambarimasu!anda juga.selamat berusaha dan take care! :)

@rin: tulah.salah kte la kn snanye gatal nk bc komen org.haha

@anon: mintakmaaf saya tiada gambar babay.

@anon yg dh didelete: komen anda tidak elok untuk tontonan orang ramai