BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 18, 2010

lupa pulak

fuh penat tidur.
penat sampai nak kentut pon tak larat ni.
dia macam sedang confuse, 'nak keluar tanak, nak keluar tanak?'
kalau tambah 1 Joule energy dia keluar dah, tapi 1 Joule pon takde ni cmne?
ceh main sains pulak kan padahal 1 Joule tu besar mane aku pon taktau.
ape kentut kentut ni serabai lah lahanaaatto.
wey aku mainmain je tau.
mane ada nak kentut ni.aku rilekrilek je dengar lagu bieber ni.
saja bagi contoh tadi nak gambarkan tahap kelemahan aku sekarang.
aduuh lenguhlenguh badan semalam bersukan dekat gym.
main punya semangat, sampai tangan terkehelkehel, tapi peluh setitik pon tanak keluar maaaaacam fakku.
dah terkehel tu aku lepak lah tepi, usha abangabang jepun main futsal.
kacak betul dupdapdupdap jantung i tau.
lepasni takyah larilari lagi lah, buat camni je jantung boleh sihat dah.
eheh eheh eheh :">


eh ape ntah point utama tadi.
lupa pulak.
takpelah, layan ni lah jom;


bila tah torrent episode12 nak keluar kwanghaja betul.
knakmandibye.


2 KOMENTAR:

amalina supey said...

mmg la x keluar lg klu kat sana pon blom siar.
tggu last week bln jan bru kluar blk.
semua series pon tgah rest skarg
faktap gile xde cerita nk tgk

Saving Huda said...

oh yeke patutla.hmm