BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 8, 2011

chips lebih

aku ada cikgu tugasan.
tanoue nama dia.
nak diskus isu-isu sirius seperti result xm, cuti sakit dll mesti kena jumpa dia.

dan setiap kali nak jumpa dia, hati aku mesti bedebaqdebaq resahgelisah.
tak keruan lah orang tuatua kata.
bukan sebab dia kacak macam james franco.

BUKAN.


cuma..
hmmm..
cuma..
cuma dia ada tahi lalat di tepi hidung.

BESSAAAA PUNYIAAA! :O
dan itu sangat mengganggu.
menyeksa jiwa raga aku.
mencelarukan otak aku.
menyesakkan nafas aku.
EH DAHDAH LA TU!
jenuh fikir nak pandang mana.
orang kata, a good listener mendengar sambil memandang orang yang bercakap itu in the eye.


TAPI AKU TAK BOLEH!
mata aku nak jugak pandang yang 'itu'.
aku selalu harap dia tak perasan.
tapi yelah, mata aku ni bukannye kecik.
kesian dia..tapi tulah..orang putih kata i can't help it.
memang senyap-sunyi bila jumpa dia.
sirius awkward :(
kalau kasi play lagu cemni sikit;




dah jadikan macam scene gunfight cowboy taw.


paling best, ada satu hari tu, masa jumpa dia, aku jadi lapiaq.
sebab apa?
sebab bila tengok benda tu lamalama;
aku terbayangkan;

hershey kisses!
ahaks daymn gurrll!


k masa dah time.
nak pergi sekolah dulu, babai!


6 KOMENTAR:

rekbing said...

cube bygkan kalo satu hari sensei kau pintal taik lalat bulu tu.., buat tocang ke..., mst lagi xbole fokus mata kan?

huda said...

haha bonghokk.tocang siap.tak menahann!geli dowh.

Anonymous said...

kejam! kejam! benci tau. :">

huda said...

hihi kejiam ke.sayew hanyew mencoret apa terbuku di hati jew wak.salah kew salah keww?

ilyramli said...

entri ko ni mmg x bleh blah...berair mata tgelak

huda said...

haha raguragu snanye nak buat ke tak entri ni.sebab rasa cam bodoh gila.tapi takpela, nnt dah tua seronok kot nak baca kan.eceh