BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 15, 2010

hi saya huda bareilles

carut sana carut sini,
siap gak projek sampah ni, huh!


nyanyi serabai pitch tak sampai,
keluar lenggok terbabas,
key terabur,
part last takjadi,
salahsalah lirik lagi,
soryy :(
susah hoi!
festyme ni.
aku pon takpuas hati snanye, tapi sebab malas nak record lagi,
blasah je la upload yang ni.
paling oke kot ni -__-


*okay sila jangan kondem jari aku yang kejung macam tengah cramp ke ape tu aku pon taktau*



ha untuk kamarukom, amekla ni.
hadiah harijadi.
aku ingat sempat siap semalam, tapi badan tak brape nak sihat pulak sory ahh.
besa dah kau ni.
kawen nanti jemput aku tau! :D


thankasihs;
sumber satu
sumber dua
oh n to amal sebab ajar chords ;)
n syawal sbb pnjmkan camera :)


11 KOMENTAR:

The Rocking Hijab said...

slm. hehe. sory. bru prasan awk pnye komen sbb sy lupe nk setting moderate comments. :) emel sy, nufas_therockinghijab@ymail.com

farra said...

ehem2. leh g kawan ngn yuna skrg. buat kwn, nnt leh masuk juara lagu ok?
hihi..~
<3

huda said...

@nufas: okay thanks! :)

@farra: okay jangan lupa vote kami untuk persembahan terbaik ya nanti.kahkah

Anonymous said...

babeee~~~ ade name akuuuuu!!!
hahahak~~ kandouuuuuu~~~
arigatou hudaa~~
anon koukaichuu~~ hehehe..
sodap nk mampus~~
jari pun lembuu~~uut hahak~
kanpeki desu!

huda said...

lambat ni!samasamaa.
lembuu~~uut tu ape wey?
kanpeki hanggukk mungg.haha
papepon terimakasih atas pujian melambunglambung :">

wahana3115803 said...

huda kalau bagi kau lagu takde muzik kau rase kau boleh buat kan muzik haha

huda said...

haha aku ni baru tehegeh nak belaja key semua liaa.gimik je ni satu lagu ni.punya taksabar nak try nyanyi sambil main.haha teraburr!

coolnye kau buat laguu.bagi ah wey.boleh try mainmain.chey apesal aku bajet power sangat ni.haha

M A Azli said...

gempak gile coordination otak kau!!
sambil jari kau cm nak mencengkau ape ntah kau boleh nyanyi lak ek?

kau mang pnah main piano aka kibod ke atau alat muzik lain sambil nyanyi?rekorder?

huda said...

takdelah gempak mane sbb lagu ni orang bongok cam aku pon boleh main.tapi part nak nyanyi smbil main tu, agak ah ssh sikit.amek masa gak nk biasekan.

takpenah.baru beli ni sebulan lps kot :D

Anonymous said...

sedap nyerrrrrrrrrrrrrrrrr...
lame xdgr.. bt lagi nnt lagu lain.. :D

huda said...

eh ikkey haii :)
jgnla bnyk sgt r tu, i takley sebut tau.kihkih
dlm proses ni.tp terganggu sbb busy sgt 'study' :D
kalau puji tu ikhlas terimakasihh :">