BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 25, 2010

i'm mad bored brah

25heribulan.selamat menyambut, sam.
ohshet hari dah sabtu.patut pegi karok murah semalamm!aduuh terlepas lagi.damn.


okay to the point, tadi main tumblr jumpa video ni lagi.
before ni jumpa kat fb, ada member share.
homegedd it's everywheree!fofuler betul tau.
festime tengok, aku macam, wattaffuh minah ni gedik gilaaaaa!
n disebabkan aku takmain belitbelit ni, aku macam tak memberi sektul tahi la kan.lepas tengok, aku macam, oh okay. then sambung stalk orang balik eheh :">


tapi harini sebab aku superbosan, aku pergi checkout channel dia.
betul la orang tua kata, tak kenal maka tak cinta kan.
osemness! u ni fukken funneh tau gurlfwenn.


damn yang ini, ini ini ini sumpah sweet!
'tribute to men (like him) who are able to put up with women (like me)' haha.
very cute couple.yg perempuan supercantik n the boyfie pun kachak :)
ni nak jeles niii tahi betul.


oh aku usha video teacher shida wannabe gak tadi.
kahkah sempoi lah derr.
orang kalau dah cantik, buatla muka burok mana, comel je kan.
for those yang tak kenal teacher shida, jom zass yang ni;


ekspresi muka memang terbaik dowh.
eye contact dengan audience pon boleh bagi full mark ni : |
hoi biarla dia dengan dunia diaa! janji dia bahagia kan.
girl just nak have fun kan teacher shida kan :D
everytime sebut fun mesti jari dia gerakgerak tau u go gurrrl! haha


okay sebab aku macam malas nak menaip lagi,
ini notakakisizebatangpokokpisang kepada maria elena;

oh n plisplispuhlisss vlog more! sebab i subbed :">
rock on nigaaah :D


7 KOMENTAR:

Muniey said...

haha comel kan video yg 1st tu. mase mule2 tgok aritu pun rase macam ya Allah sengalnye la si maria ni. hehh tapi tula yg buat pakwe die syg die lebeyy tu agaknye kannn. hee :))

huda said...

haha.tula.dahla cantekk, fun pulaktu mestila syg lebihh.mata dia macam takboleh nak bulat lagi kan.patu kulit sgt lichinnn!very the jealous ohh!

farra said...

keh3.. Comel kan..???????
Haha. Ske ble boyfie dye sbut name Pnuh dye "Maria Elena Zarul"~ aww. Caer kjap! (eypp, Sle igt bf sndr)
Haha. Teacher syida pon Comel. Ngah3.. Kakkoii yo! ;)

huda said...

maRia elena zaRul.R dia tu cam omputey mahal tuu.haha
gahaha tcher shida tcher shida..haih

kamarukom said...

oooowhhh xbleh blahh~~
aku lg suke nigga ats tu banding awek2 dlm post nih hahaha

huda said...

nigga mane?hilang dahh.haha

kamarukom said...

delete lg?!! jadahnye kau