BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 11, 2010

kris hudayanti

semalam aku tidur punya lama segala macam mimpi aku redah.
dari mak abah ammar dya aji sampai ke adnin, semua nak masuk mimpi aku.
dah kenapa aku pon taktau.
dari drivedrive kat jalanraya sampai larilari dalam hutan.
memang terbaik lah kan.


okay bukan tu aku nak cerita sekarang.
sekarang pukul berapa, pukul dua kan.
orang kata malam masih muda.
tapi aku yang muda ni dah balik dari karok pon.
apekes cepat sangat tak rock langsung kan.
rilek la esok baru sabtu, ape nak kelamkabut kan?
babey bukan apa, aku lemah ni sehari takmakan nasi aduuh.


gerak pukol sembilan tadi.
tiga orang, semua perempuan.
so bolehla nak nyanyi lagu bieber sambil whip rambut back and forth omputih kata.
lagu abba pon bolehla nak pekena gelek inul sikit.
memang fun tak hengat lah kan.


sampai la satu masa, semua orang pon blank taktau nak pilih lagu apa.
cepat sangat rotate turn agaknya.
stamina pon very lah the low.
dari aktif mengewhipwhip rambut tadi, semua orang pon jadi tak larat.
nyanyi pon sambil baring melepeklepek.
pegang mic pon nak tanak je kan.

rambut aku blonde cool kan :">


nazrin kata nak kuat tenaga batin makan unagi.
sampai sekarang aku taktau betul ke tak.
sebab aku inesen dan comel, aku percaya je lah kan.
punya malas nak google.
kejap, aku taktau kenape nak kena bagitau pasal ni hmm.


okay sebab aku sangat lemah sekarang, aku malas nak taip panjangpanjang walaupun aku rasa dah berjela sangat ni.
untuk akhirkan entri kalini, aku nak share video mintak penampar ni dengan anda anda semua lah ni :">
semalam ajicheseliman dah upload video baru masuk youtube yaay.


sory bro video krishudayanti dah hilang, aku ganti dengan yang ni lah.
ada orang kata ini tiru evanescence sebijik2 fuck it lah ada aku kesah?
aku tak kreatif la bai nak buat lenggok sendiri -__-


thanks aji tolong main gitar.
aku kansel nak belanja starbaks haritu.haromm dowh.
aku belanja wonka ah nanti kalau ada jual lagi.
kau tau la fukui ni kampung kan fuck it.
knaktidurbye.


9 KOMENTAR:

kamarukom said...

ngeh2...ko igt kan cite yg aku ckp aku suke lgu tu sbb sorg laki suare garau nyanyi lagu ni kat prom nite?
ko kene buat suare garau la huda muahaha...tp waahhhh!! sodaaaappppp...love2 kat bju tu pun sodaaaappp hahaha

Anonymous said...

gilak r hudayantiah!!!
haha,ape cer tdo time karoks??
tak rock lngsng!!!
nexttime kte g,but before that,we MUST go to anywhere to ISI ur perut with NASI!!!
so that we will gain energy like eating the unagi like kuek n isye
kekeke....
sedap nyer suara kak??
mcm ebabesen jer...
kakakaa!!!

huda said...

@kamal: haha cukop garau dahni aku rase -__-"

@anon: takdela tdo.baringbaring je bro.haha pegi sushi sudey..hmm thanks anon.ebabesen pon bolleyhh

Anonymous said...

sedap.. :)

huda said...

eh eh thanks ikkey :">

Muniey said...

best :)

huda said...

uik thanks doralalalau :D

Anonymous said...

oh,huda x minum starbuck?

huda said...

ikut iman jugak.kalau dah taktahan sangat tu beli je.tapi stakat ni tak minum lagi la :D