BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 15, 2011

i syg you.susah sangat ke nak faham?

zup ma nig -> pengaruh rakan sebaya
amacam hari sebtu anda?
aku baru lepas mandi ni.
pakai baju tidur, towel belitbelit kat kepala.
sumpah comel.lebih kurang cemni la;

cantik sangat ni.
cemnila cemnila;

alohh tomeyynyee.
takla cemni je snanye;


gerRrammnyee rasa macam nak cobetcobet pipi tu kan hikz.
pandang bawahla bro..potong kuku :D


fuhh suka gila perasaan ni.
cam dah mandi kan, patu badan bau bedak dah macam bayi kan.
patu pakai baju yang dah basuh bau softener pulak kan.
patu wangiwangi tu layan pulak lagu paperweight sambil potong kuku.
rasa macam suci gila wiwit.
danbo kat sebelah pasang lo16 peh bilik jadi suamsuaam gitew.
memang perfek sabtuday lah.
eh dahdahla tu kan.


okay harini aku nak cakap pasal basketball sebenarnya.
amaran penuh kasihsayang; ni entri luahan perasaan, takyah baca la, buang masa je tau.baik study kuatkuat, nak final exam kan?


yes tapaktangan 18.3cm sedap buat menampar orang ni main bola keranjang waktu indah dahulu.
bangga apit aku italickan lagu dia.


kenapa aku nak cakap pasal basket?
sebab tadi aku usha gambar member lama;


ini (madie)


ini (farah)


ini (oya)


dan ini! (oya lagi)


lepastu aku macam


argh fuck gila perasaan ni.
jeles.
jeles sebab kasut aku ni ha berhabukulatkulat punya terbiar.ball pulak beli sekadar hiasan je.tangan kiri ni dah kekok tau nak dribble macam dulu :((


dulu dekat sekolah masuk team time F5.
ha a kena rijek sampai f4 kesian kan demyuh.
aku sukaaa ingat balik perasaanperasaan ni;

perasaan dribble ball from half court sana bawak belah sini patu control game angkat sign 'satu' 'dua' patu semua settlekan part masingmasing.sumpah aku suka gilaaa jadi point guard sampai nak main position lain pon aku rasa macam takbest, taksuka, kekok gila.

perasaan bila opponent datang attack, patu semua hands up tinggitinggi ramairamai semangatsemangat.kalau tengok from luar court dah macam zombie tunggu makanan datang.tangan semua tanak panjang pulak kan.

perasaan lompat tinggitinggi masa rebound ball.bila ball tu dapat kat tangan sendiri, sumpah itu perasaan paling best dalam dunia, aku takreti nak describe cmne dah.

perasaan bila dapat steal ball from opponent then pass kat wing buat fast break T.T


sumpah aku lemah gilaa ni lama tak main.


oh zaman AAJ dulu best jugak.
punya semangat petangpetang rajin gila turun dengan izyn kat court kolej 12 tu.
habis kelas je, laju gila jalan balik bilik, smyg, tkr baju, poof! sampai court.
budak laki lembap gila pukol 6 cemtu baru nak turon jaga kulit agaknye.
tapi kalau turunturun diorg tgh main pon takbest jugak.
sebab nanti kena buat muka tak malu mengendeng sampai diorg ajak main sekali.
tapi kalau diorg tak pelawapelawa, ktorg attack kamil je la, tak pon bro wan.sebab diorg boleh dibawak berunding sikit.
kadang tu, ktorg tunggu lama gila, tapi takde org turun pon.
merayap la ktorg, jalan sampai court yg dekat dengan main gate tu.
situ best wey, dahla meriah.ramai jejaka kacak pulak tu, muscle berketul hoi! :">


kadang kan, aku suka fikirfikir.
camne lah life aku kalau aku takpilih nak belajar sini kan.
contohnye cam aku kat UM sekarang, main basket wakil kolej 12,
patu joen club tarian ke kan ceh perasan badan lembut,
wikenz lepak2 dgn kakak aku jalanjalan amek gmbr,
mlm2 lepak cafe bawah pekena nasi goreng ayam nyah dengan neslo kedai air singgit peghhh.
pergi kelas, lecture dlm english.
alaa seronoknye lah kan.
no, aku bukan tak bersyukur.
aku cakap aku fikirfikir kan.
omputey kata wondering.


fuh panjang sangat dahni aku pon malas nak menaip lagi.
so untuk menutup entri, nah aku bagi muka aku spesyel untuk tatapan no1 fans kat luar sana kahkah.
dayahcinasepet edit khas untuk aku ni jgn menmen.


i syg you basketball.forever and ever and everever and everever.
macam cimpanzi dah kan muka aku lahanat betul.
kbye.


9 KOMENTAR:

the alifah said...

woh! panjang nya tapak tangan kauu!! aku 16 je. tu pun men rengang2 jari. tnggi sebenar kau berapa? kenapa aku tnggi 170 tp tangan aku 16cm je. pelik kan. btw kan huda, hebat ah kaauuuu.. aku takot bola doe.. bola datang aku lari.. selalu je camtu. hoki je aku main sbb bola kecik. tu pon wakil skola je. sedihkan.

Kgibs said...

suke2....

huda said...

@pah: aku penah jumpa laagi panjang.dh mcm tgn alien.horrorr.aloh aku wakil sekolah jugak hoi.hoki lagi bahaya kot kan.main pakai stick.

@kgb: hye kgb!suka?bgsla :D

the alifah said...

yeke? woh! best doe panjang2. bole men bola cam kau. hoki ada stick boleh pukul org kalau org tak bg bola.

FITTED said...

k.hudaaaa,kita sangat rindu basketball jugaak.sangat berkobar kobar bila baca every moment dekat court tu.haha.kebetulan baru habis game inter courses dekat uia ni.lawan team haja.klaka kan dekat skola kawan,masuk u lawan.haha.btw take care di sana.nanti bila bila balik msia roger2 ok.kita main basket sama sama laagi :-)

admin@blogdiloz.com said...

rindu main basket jugak
T.T

huda said...

@pah: dah macam tangan jantan ni aku tengok best hapenye!haha.samseng gila kau ni pah nampak je ayu!

@fit: haha kecil2 kawan besar2 lawan la.spe menang wey?thanks fit,will do.u too,take care!rindu kau ni dow sirius.. :( nnt bln 8 aku balik aku rogeroger yeh kita jalanjalan tebrau lagi haha.

@diloz: woh hi 5!aku rasa kena buat game basket la kat sini.asek bola je bosan aku :D

kamarukom said...

apsl ltk cimpanzi tu?haha bukan aku yg ckp okey...ko yg tulis aku retype je haha

huda said...

terlepas kamal.nasibaik cantik.aku amek gmbar sekeping dua.manis kan snyuman dia.kahkah