BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 18, 2011

sehari dalam badan scofield

tadi lepas exam aku lepas tekanan jalanjalan dalam pasaraya.
sebab sejuk sangat aku masuk tangan dalam poket;
jalan sana jalan sini cari barang.
sampai tempat roti aku blur.
roti banyak sangat ni nak pilih yang mane tah.
aku termenung kejap;
lepastu aku perasan seperti dipandang.
aku pandang balik orang tu;
oh makcik tua.
biasalah tu orang tua ni kadangkadang suka emo takpasal.
baru menapaus agaknye.
aku monolog nak sedapkan hati.
lepastu aku toleh belakang;
pon ada budak kecik pandang macam nak cari gaduh.
babi la ingat aku sembunyi bom dalam tudung ke.
aku cuba buat muka friendly;
tapi budak tu tak balas.
aku frust;
tapi aku tak putus asa.
aku usaha gigih lagi;
macik tu pon tak respon.
dia ingat aku buat senaman mulut kot.
aku garuk kepala buntu;
buntubuntu pon masih seksi tau :">
kak jihan perasan aku sedang kecewa.
dia pon join aku tengok makcik tadi;
kak jihan turut sakit hati.dia dah angkat tangan dengan gagah nak tumbuk makcik tu;
aku bertambah buntu.
garuk kepala dua tangan kalini;
aku ajak kak jihan balik semayang jemaah bagi tenang hati.
aku kata 'sabar kak jihan, ni semua dugaanNya.nak hidup senangsenang je susah la cemni'
balik aku drive sebab orang tengah marah tak elok bagi bawak kereta;
sampai rumah masuk toilet nak amek air smayang aku check rupanya aku period;
aku bagitau kak jihan, dia kata 'takpelah, gua balik dulu nak rehatrehat';
aku masuk bilik duduk depan komputer.
fikir ape aku nak blogging harini;
idea tak datang lepastu aku fikir baik pegi mandi;
dalam shower dapat idea.
ni la bendanya.dah habis pon, kbye.


9 KOMENTAR:

rekbing said...

camfakkk..hahahaha

kamarukom said...

mcm haram...ni gmbr aku mane ko curi byk2 nih?! stoo--ka-- sungguh!

penulis.sahaja said...

eleh.

huda said...

@redobean: kacak kan aku B)

@kamal: kamal jangan perasan puhlis.nak kata gambar zaman sekolah menengah kau pon lain sangat ni.

@PS: eleh baliks

apek aja deh said...

woi..ape kejadah nye bende ni..hahahahahaha..hadoiyai..penat aku gelak

natasya eddie said...

omg scofield!!!! suka die..^_^

huda said...

@apek: ape kejadah ape kejadah kau baca sampai habis jugak kan pek.hahaha

@natasya eddie: wow nama komersil ni.thanks for dropping by.suka scofield jugaa! :)

Yaya said...

prison break aha cerita nie adik die sgt hensom eheh

huda said...

si scofield ni ke.kacak kan :D :D