BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 4, 2011

jerawat dalam mata wtf bro

sayew telah ditag oleh k muniew yang sukew menekannekan kibodnyew untuk mengelistkan 25 random things pasal diriw sayew sendiriw okay that's annoying.
so apa ditunggu lagi tu jemputlah bacaa *mengenyit mata*


FAKTA ASAS

1)huda ramli, warganegara malaysia walaupun muka kat ic sumpah indon, 55kg yaitu berat tulang :">

2)gambar terkini:

3)gambar keluarga:

FAKTA SAMPINGAN

4)aku takut kepada hampir semua binatang.the fact that these creatures can move like human do, but they are not actually human really scares me you know.amboi main bahasa london taw dia.tapi sirius dow, aku memang takboleh nak pegang sebarangsebarang ni.tengok orang pegang kucing rasa nak pegang jugak.tapi baru usap sikit aku rasa tulang dia gerakgerak lepastu terus rasa macam euwhh.cakap pasal kucing, kakak adek aku sukaa sangat nak main campakcampak kucing kat aku boleh heart attack taw kalau selalu kena cemni i hate you all.

5)dulu suka color oren&kuning, lamalama fikir asal parya sangat color ni, tukar, pergi suka hitam,merah,putih pulak.lepastu bosan tukar lagi suka color pink.sekarang taktau nak suka color ape dah.suka semuaaa kot.

6)dulu aku masuk satu karok contest ni tau, kat UM.masa tunggu turn aku borak dengan sorang macik n mamat kacak ni.borak punya borak tibatiba macik tu tanya aku sambil buat muka pelik 'awak ni tau tak dia ni vokalis kumpulan Antz?dia belajar kat kolej satu sekarang'
n i was like;
newboyz aku kenal lagi.
ni antz?
ANTZ?
ANTZ??!
are you fukken kidden mehh???
for those yang taktau, nahla aku bagi gambar diorg.baru google tadi.habis keluar gambar semut betul tau hikz.vokalis dia paling depan tu boleh tahan hemsem lah.
7)fakta sampingan tak berapa nak penting yang macamfak tapi betul belaka: aku ni romantik taw.eh sirius ni taktipu.muka je rempit jiwa bungabunga taw :">

8)po li ga mi.comel betul word ni kan tapi maksud dia tak berapa nak comel sangat la kan.dulu kan, aku kan, aku fikir poligami tu cool.paling cool kalau aku jadi isteri pertama.macam ketua isteriisteri gitew hihi.lagi bila aku dengar orang kata dekat akhirat nanti isteri pertama dapat payung emas ape ntah kan.tapi kan kan, bila dah besar ni kan macam jadi takut lah pulak.kalau pakwe pandang perempuan lain pon hati dah resahgelisah inikan pula nak kongsi kasihsayang kan amboi kemain tau dia :"> tapi sirius dow aku tabbik supuring lah macikmacik kat luar sana yang sanggup bermadu sampai 3 4 orang.jiwa kental!

9)sampai sekarang takfaham apa motif poke dekat fesbuk.apetu macam pukulpukul manja nak mesramesra ke?

10)sayew ni periang orangnyew.cobacobalah kawan dengan sayew.eh geli pulak pakai word periang tu.

11)dulu kan, aku ada buku sticker tau.kalau pegi kedai Enal mesti keluar singgit nak beli sticker pokemon punya pasal.penat aku kumpul beratus, satu hari ni aku tertinggal bawah meja sekolah agama.esok cari balik dah takde.hilang cemtu je :( padanmuka pergi sekolah menunjuk sticker, bukan nak belajar.kan Tuhan dah bagi balasan.

12)sedang gila menggunakan bahasa w.

13)tak berapa nak senang hati tengok orang bercakap sambil pegang benda tajam seperti garfu, pisau, gunting dsb sambil tangan ligat tunjuk sana sini.

14)ini masalah paling susah nak buang.selalu tak konfiden dengan penampilan diri dan perangai sendiri.sering bertukartukar baju berjamjam sebelum keluar tapi lastlast keluar pakai baju macam nak pegi pasar jugak.sering juga mengalami masalah menukar profile picture facebook.fikir berejam patut ke pakai gambar ni nanti orang kata bajet bagus.selain itu, bila buat status baru, tak sampai seminit dua pergi delete balik sebab takut berbaur menagih simpati dan macamacaaam lagi!perangai ni namanya 'fikir banyak sangat'

15)dulu kecikecik family suka layan x-file yang ada agent mulder dengan scully kat tv2 tu.bila nak start mesti tutup telinga taksuka betul lagu opening dia macam ada ufo nak datang colek bawak pergi.

16)ada tanda lahir kat tangan bentuk peta australia.takpon peta negeri sabah.okay australia la glemer sikit bunyi :">

17)time darjah satu penah tumpang moto mak kawan masa balik sekolah, naik bertiga lepastu kaki termasuk dalam rim.kasut koyak socks pon.patu macik tu tinggalkan tepi jalan patu kawan abah jumpa bawak pegi klinik.smpai klinik dokter kata kena jahit tapi aku cakap dengan mak tanokk patu dokter bagi ubat ape tah kaler kuning lambat gila luka tu nak baik.balik rumah kena marah sebab tumpang moto orang.ada lagi parut tu sekarang.macik tu plak pindah mana entah beberapa bulan lepastu.sayew terlalu kecik untuk memahami mengapa.dalam erti kata lain terlalu inesen dan comel untuk memahami pergelutan yang berlaku.

18)sekarang dah taktertahankan lagi.nak kench jap, kejaplagi sayew sambung balik okaii.ni lagi satu perangai.suka tahan kecnh.takbaik tau adekadek, makmak kata nanti kena batu karang.

19)tadi masa kench ingat satu benda.dulu masa kecikecik takut sangat bila nak berak sebab bayangkan ada tangan hantu keluar dari lubang cekup bontot sayew :S

20)discover hobby baru haritu.menyanyi dalam shower.sekarang masuk shower mesti tarik lagu just a dream version sam tsui punya.syiook ohh.patut orang selalu buat.

21)takboleh nak tengok sangat videovideo macam salah lompat patu terhantuk bucu muka pecah darahdarah semua sebab nanti teringatingat lagilagi before tidur.sebabtu jugak jarang baca paper nanti teringatingat eksideneksiden lori langgar moto langgar orang langgar bus lah ee taakut taww!

22)nombor aaj sayew duluu!

23)kalau kak muniew kitew zaman sekolah dulu junior panggil kak kama, sayew dulu k chemp.chempaka binti jumaat.yela muka indon takkan nak pakai nama sofea katrina farlysha kebabom pulak kan siapa nak percaya.sampai sekarang masih ada dua tiga ketul member panggil sayew chemp.macam lala, madiey.

24)perut sayew kan, bila duduk dia jadi dua lapis besar.dua lapis besar tu bersamaan dengan lapan lapis kecil tau.

25)sedang tengok bil gas.bulan ni + bulan depan = 6,222¥ bersamaan RM236.33.kira murah.kalau takbayar kena potong 7haribulan ni shit sejuk la weyy nak jalankaki pegi bank!


okaii mata aku dah sakit sangat ni byefornow.
notakakipakaisoxmerah: aku taktau nak tag siapa sebab macam takde orang nak buat je kan?


8 KOMENTAR:

penulis.sahaja said...

byak sgt. aku baca smpai fakta poke fesbuk je.

huda said...

tula aku tgk balik panjang jugak ni.

sns said...

13&14, samee!

apek aja deh said...

ewwww..ape panjang sgt ni..ko nak buat cerpen ke ape??

kalau ko suka poligami..apa kata ko yang berpoligami..org tak pernah try..ko try la dulu beb..org london ckp pioneer gitu

huda said...

@kinaluna: ohye?hi5! :D :D 13 tu bahaya kan geram betul.14 tu aku memang parah takboleh buat apa dah T.T

@apek: ala jangan cemni tbetbe aku rasa euwhh jugak adduii.

aku waras lagi nak tau mana haram mana halal pek.ha kagum tak baca komen ni B)

Muniey said...

hudaaa. thanks buat tag tu. hee. bahase w tu bahase yg cani eh? - wasawaya wanawama wamuwaniwarah tu ke eh? lupe la. igt bahase f je :P

oh ye. no 4,5,14,15,21 samelaaa :))

hehehe byak gile la plak kan yg same tuh. haha. oh ha, yg psal poke2 tu pun kite taktau ah ape motif die. tp slalu gak aa gune. kalau mls nak tulis komen, poke jela care mudah. heee :">

Anonymous said...

i like da part yg hantu cekup bontot tu..haha!
sungguh dahsyat imaginasi..

huda said...

@dora: haha no biggie kak thanks tag :) taktak bhs w yg cmniew tuw hewhew :D

amboi banyaknyaa samaa so sweet taw kita ni.hi5 siket :D

pnh gak dulu reply2 poke org.patu pk.cm apejadah benda ni nii.reply poke tapi bukan nk betegur betul2 pon.haha rasa pelik

@ikkey: aku ingat semua org fikir cemtu.tak ek?haha.bebaik ikkey malamni berak jagajaga dengan lobang jambann.hahaha