BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 4, 2011

nah gambar tengok sampai muntah

sup nigaas.
pacam 2011?ok?
aku osemosem je harini.


sebab perut kenyang, aku malas nak cakap banyak.
aku pon taktau apa kaitan dua tu, yang penting aku malas la nak cakap banyak sekarang, susah sangat ke nak faham?!
samseng kan hikz.


harini aku tak masak.
macam biasa lah, makan luar.baru gaya.
pergi taro makan houdai.first time.
okay cakap banyak tak guna jugak.
gambar jom;

sejam seteng aku makan nasi,udang goreng tepung,takoyaki,sotong bakaq,potato wedges,sushi,salad,green peas,qoo orange,hot cocoa,choc cake,cheese cake,crepe,aiskrim choc vanilla pudding stroberi,jelly.tahi betul orang kedai.masa dah nak habis barula dia keluarkan udang &%$)"%(&'$'(*?>}+]@

amende tah aku nak tulis kat anakpanah tu, tak ingat pulak.
before masuk semua lemah.jalan dah macam zombie.
puasa satu hari kan sematamata nak rasa fun sambarsambar dalam taro.

keluarkeluar semua nak senyum sipusipu.
aku nak bersin pon takut.takut muntah balik makanan tadi.
semua buncit.quyyum je tak, sebab dia memang takpernah buncit.
quyyum kan forever gorgeous.kan quyyum kan?
dahla gorgeous, lepastu dia la paling tak membazir malam ni haha.
tu masa nak keluar sempat lagi buat cotton candy tu.
quyyum..quyyum..*geleng pala*


oh lampu liplapliplap tu tipu je.
mana ada meriah pon kedai ni, kata kampung fukui kan.
ni dia taro; hoyeahh!

sumpah fun, berbaloi ah 2000¥ aku.kena pergi sebulan duakali ni!


ni pulak gambar harini untuk 365project aku;
semua amek kat taro.


jom dammit? :D


10 KOMENTAR:

the alifah said...

nasib bek kau tak tunjuk gamba mknan sangat. kalau tak, memang aku sepak sepak la kau. aku tgh lapar nih. eheh. belanje la ak nanti.

huda said...

aku takut lapar balik tu letak gmba biasebiase je haha.amboi main sepak sekarang belajar mana ni!no hal bro.ko dtg kita taro sehari sampai muntah

Anonymous said...

http://www.digital-photography-school.com/53-weekly-themes-for-your-2011-project-365

link unruk theme every week.
kalau dah blank,boleh ikot theme2 tu.

ilyramli said...

"sejam seteng aku makan nasi,udang goreng tepung,takoyaki,sotong bakaq,potato wedges,sushi,salad,green peas,qoo orange,hot cocoa,choc cake,cheese cake,crepe,aiskrim choc vanilla pudding stroberi,jelly" ---> x dpt bygkan cemane rupenye bnd2 tu sume dlm prot ko

"puasa satu hari kan sematamata nak rasa fun sambarsambar dalam taro" ---> hahahaha...da tegelak da ni bc word 'sambar' tu..ko ingat x perumpaan tu? ahahaha..xmau sbut, sj nak bg ko teka =P

huda said...

@supey: okay nanti aku usha

@akak: tu ah.tak sangka perut muat nak masuk semua tu.mmg tak rugi ah makan situ.
ingat sangat!haha demyuh!

Dammit said...

alaaaa dah 6hb. macamana nak ganti balik hari2 lepas? takkan nak tunggu thn depan? haha

huda said...

BARU 6hb hoy!aku pon start 3hb,so habis 3hb nx yr la :D.
d to the a to the m to the m to the i to the t go dammit haha

Dammit said...

aku ade tangkap 2 n 5 januari je(?). kalau main tipu aci tak? hahaha. Kalau buat pun nak update kat mane? aku tgh boikot blogging ni(poyo je kan, sebenarnya nyorok kat blog lain). haha

huda said...

haha bley plak kan.tu ikut jatidiri sendiri la.kalau aku,lobanglobang ni dah kira fail.pegh mantap kan ayat aku haha.start ah 5jan,so harini amek satu gmbr :) hoooo!ada belog lain rupanya bukan nak gtau!

buat acc kat sini->http://365project.org/

Dammit said...

Haha, sebab tu bagitau. Aku dah add ko kat flickr.