BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 10, 2011

suck it, general

hello, assalamualaikum people :)
wow sopan kan aku harini.memang pon, thanks.


baru je lepas kena babi dengan yonna tadi hikz.
zikirzikir bagi hati tenaaang sikit, pergi tegur kat wall dia.
borak punya borak, keluar satu soalan;
kau sehat?hati sehat?
fuh jarang tau orang tanya cemni.


dua tiga minit jugak aku fikir.
aaapa aku buat harini.
apa aku fikir.
apa aku rasa.
apa aku makan.
brape jam aku tidur.
lagu apa aku dengar.
brapa mukasurat aku belajar.
dengan sapa aku bersosial.
kalau brudderbrudder ni, sempat sap kok sebatang dua dia punya lama.


i'm feelin awesomeee today
amboi cakap english kemain.dah macam budakbudak seksek spm english A++ ni kan.


berbalik kepada topik,
tambah tolak darab bahagi, aku boleh kira lapan puluh persen sihat.
andaanda pula bagimana?
:)
senyum sikit la bagi nampak mesra eheh


knakpergigorengcucursambildengaranaraffalihikzdandankanbye








notakakibekudis: takjawap dosa masuk neraka


5 KOMENTAR:

AQEM (MAZA) said...

aku asyik xsehat aje semenjak due menjak ni wlpn aku kental

Dammit said...

wow, tak pernah dengar org tanye 'hati sehat?' lg. Kalau tak kena hepatitis boleh dikira sehat tak? hah. Weh post gmbr 360 kat sini lah. hari2 update pun ok ape. Aku dah ade lobang sana sini.

huda said...

@aqem: tahan qem tahaaan.sikit lagi ni.sikiit lagi.eh korg cuti bila eh?sama ke dgn ktorg?

@dammit: haha pon bolleyhh.tulah aku pon dah dua hari lompong.jenuh ar nak amek gmbq harihari.busy dow busyy adui

AQEM (MAZA) said...

dah start cuti dah huda sayang~

huda said...

cool.selamat bercuti lah cemtu aqem :)