BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 14, 2011

warkah untuk aya copperfield

"you are the reason that i breathe
you are the reason that i still believe..
you are my destiny..jai hooooo
oh oh oh oh"
parya start memekik daaah bingit lah saitonn!


kehadapan sahabat baikku aya copperfield yang masakan nasi lemak penuh magisnya bakal dirindui selalu,

takpayah nak tacing sorangsorang sangat layan '3gp' kita tau.
aku balik esok kot.
ada masa lagi ni kalau nak manjamanja, grab the chance lah omputey kata.
bukan senang aku nak bagi kasih sayang freefree ni.
malumalu takdapat la brahh, aku bz kot ni.
tapi kalau sekali mintak, ajak pulak buat macam dalam poster, paghah jugak.
nak kena tumbuk muka tu agaknye.


okai sambung balik.
berat rasanya hati ini untuk mengakui bahawa journey osem kita bakal berakhir esok hari, saat jejaknya kaki kurusku ke dalam bus balik kampung yang susah benar dijumpai tiketnya.
kenangan manis teksi 700yen, perjumpaan dengan senpai kacak, serta kehebatan carijalan kita bersama jangan dilupa tau ;)
vavee masalah jugak nak bina ayat tacingtacing ni, buang masa betul tau.


thanks la wey kasi stay rumah sampai seminggu jugak.
air, letrik, ayam, telur, beras semua.
sempat berguru satu dua resipi.
trick santan kau sumpah epik dowh aku ingat sampai bilabila punyaa, hidup master aya!
*tunduk hormat*
thanks bagi menyempit tidur satu bed satu selimut.
*walaupun cara lipat selimut kau pelik, kaki aku je dia cover*
shampoo, shower foam, ubat gigi, towel semua, thanks.
*walaupun toilet kau kecik nak mamp, aku pusing sikit habis shower foam semua jatuh.ke aku yang besa sangat ni, aduuh rasa macam dicucukcucuk hati ni ha*
*oh oh n walaupun 'shower' kau sangat mantap nak mandi kena bersila dalam bath tub XD*
mesti rasa nak lempang aku kan banyak sangat walaupunnya :D
thanks weh kasi pinjam ifon masa kat saitama buat aku hiburkan hati.
patu kasi pinjam telinga dengar luahan hati seorang sahabat.
*hallamakk ayat menjadi semakin sentimantel, lempang aku puhlis, tengs*


aku balik jangan rindurinduanye buun.
takde dah orang nak susahkan kau ajak teman pergi aeon pagipagi buta cari kudapkudap.
takde dah orang nak ajak kau tengok jozan sampai lebam.
takde dah orang nak joget sakan depan kau buat muka parya.
takde dah orang nak ulangmain lagu my life would suck without you.
haha FAK APE yang tu pon nak masuk list susah jugak.
honestly, sampai fukui nanti duduk sorangsorang balik mesti rasa lainmacam :(
kau pon, suami outstation, bosanbosan buzzbuzz la sikit.ajak oovoo ke.
kalau aku bz aku tak layan lah, senang kan?muahahahh


okailah, lastly, layan gambar lah yuk.kasi leleh sikiit ahaks
thanks ejat, jannah, zimah, ata, zada, bull jugak.for the time, for the hiburan :D
srsly best hol evvarr ;)


sebagai penutup, nah fav pic dan 3gp untuk semua;

hoh gelak saiton tu sirius buat aku gelak everytime.
aite wish me luck saishi tengok buku everybodayy! :">
kalau ada sumur di ladang,
boleh lah kita berjumpa lagi.
pantun camne tu tak rhyme lansung kbai


11 KOMENTAR:

Anonymous said...

homaiiaih.. :D
syioknya tengok!!!


*muka dengki. hikhik. :">

FadhDeela said...

cantekknyer tempat dia :)

Meh singgah: Black Swan!!

huda said...

@sab buenoo: hai wok.kan kan.apelagi book tiket skrgg :D :D

@fadhdeela: tempat org wok sayew menyinggah jeww :">

Anonymous said...

yelah,huda pergi lupakan aku mcm tu je.

sincerely,
anonymous

huda said...

rileks jangan tacing.benda boleh dibawak berunding kan.

Anonymous said...

pengerak hati

Anonymous said...

xde button like plk cm kt fb...i loikkkeeeee...menyentuh kalbu..lol
-emiy- ahaks

rekbing said...

laa. dh remove ke bumi tu? merajuk ke. hu..hu..huuuuu

huda said...

@anon 2: kalau ye pon spelling tu betulkan la sikit wok.asal tergerak hati ke ta?ahaks

@emily: habis urban ah nama kau jadi emiy.yucksss.kan kan.nangeh dop nangeh dop?

@redobean: haha.takdelah.mcm banyak sangat pulop bendabenda kat tepi nii

Hannah Haykhall said...

berjalan-jalan nampak *jeles*..macam mana keadan kat jpn? tempat kau ok x huda? take care okay..

huda said...

haha ni sebelum kejadian fana.sebaik sempat lenjan disneyland disneysea.tempat aku ok je.ada la gegaq sikit tp tak teruk pon.rumah aku kat ground floor aku tak rasa pape.aite.sedang berjagajaga ni.pray for us :)
*amboi panjang bena ha replynye dah boleh buat entry baru taw ahaks*